15/6

Vad ska man säga efter så lång tid imellan alla inlägg?
Det händer ju inte så mycket så de blir inte mycket skriva..

Men magen den växer iaf, jag är nu i vecka 31 och det börjar närma sig..
Jag får lov att säga att jag är lite nervös inför förlossningen, det börjar kännas en hel del att de inte är långt kvar.. Har väl fått ihop lite småsaker och det blir väl säkert till veckan man åker och hämtar barnvagnen..
Det viktigaste har man väl skaffat sej men det är aldrig fel med lite mera saker :)
Det är väldigt spännande och lite pirrigt nu sista tiden som är kvar..
Pappan till barnet är lite nervös tror ja :)
Men ska bli kul att få bli en familj..
Jag har varit snål med bilder å laddat upp men har inte så mycket tid att sitta vid datorn och när ja väl sitter så blir det inte vid datorn jag har bilderna på :)

Jag sitter som sagt just nu hemma med jorgi "hunden" och tar det lugnt..
Tänker lite på gammalt som nytt.. Blir nog inte så långdragen ikväll, känner mej ganska sliten..
Folk har tagit studenten här idag också så det är en hel del med folk ute som dricker och springer runt och skriker.. Det blir en liten jobbig del då om man ska sova, men man har klarat det förrut så då kan man nu :)

Är själv hemma så funderar på om man ska plocka lite hemma imorrn..
Få lite iordning på saker och ting.. Kan ju ta det i lugn fart.. Ingen ide att stressa direkt då
blir ju allt bara fel..

Nu blir det att kolla lite på tv innan man ska blunda ögonen :)

 
Här är jag i V.13 så det är lite skilnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0