30/7

Allt är en enda röra just nu, jag är höggravid i v37 och bara massa snack hela tiden..
Mina föräldrar pratar inte med mej, jag och pappan till barnet har haft det lite jobbigt som ni vet menv i har löst det och allt är bra nu.. Men det tål inte mina föräldrar så dom anser att jag måste välja mellan pappan och dom! Hur kan man ställa ett sådant krav egentligen?!
Jag menar jag tycker att pappan har rätt till att träffa sitt barn och få vara med på förlossningen, ja menar det är ju det jag vill.. Nu när vi pratar igen så mår jag hur bra som hellst.. Men visst om dom inte vill veta utav sitt barnbarn så kan jag ju inget göra åt det.. Tycker bara det är lite jobbigt, ja menar ja vill ju att ungen sak ha en pappa men ändå en mormor å morfar.. Men blir tydligen inte så längre :( Så fort man kommer hem till mina föräldrar så är det alltid hackning ang pappan.. Alltså ska ja verkligen behöva ha det såhär?
Jag tycker om pappan till barnet och det står jag för, är det så konstigt?!
Men dom ska ju alltid jämföra mej med min syster, jag är inte lik min syster å det är jag jävligt stolt över också..
Hon har också gjort massa fel i livet men henne e de bara synd om en annan får skiten även för det hon gör..
Står inte ut med detta längre.. Så det blir nog flytt för min del snart så skiter jag i allt som har med denna hålan att göra..
 
Vi var till barnmorskan idag också och hjärtljuden ser bra ut på lilla bebisen och den ligger redo för att komma ut..
Den har lagt sig där den ska ligga men räcker bara med att han/hon ska glida ner lite lite till så :)
Ska bli så himla spännande att se vad det blir för något :) Jag längtar så ja tror ja dör!
Men nu börjar ja allt bli lite nervös också måste jag säga.. Inte alls långt kvar nu :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* ja verkligen!! :D

2012-07-30 @ 21:46:06
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0