Kärleken starkare än någonsin!

Jag måste vara den lyckligaste tjejen just nu.. Kan inte fatta att det verkligen hände alltså..
Jag fick min underbara älskling tillbaka och jag mår bättre än någonsin..
Kärleken för dej är obeskrivlig.. Mina känslor för dig är starkare än jag någonsin skulle ha trott..
Visste inte om att man kunde ha så starka känslor för en person som jag har för dig..

Vi har nu snart varit tsm i 15 Månader och det är dom bästa månaderna i mitt liv..
Jag förstår inte, jag är kär på nytt..
Så fort jag ska träffa honom så blir jag helt pirrig i kroppen och aldeles knäsvag..
En helt underbar känsla är det, är så glad att jag har dig igen..
Finns inget som kan komma ivägen för min kärlek till dig.. Folk får säga vad dom vill, försöka med allt
för att sabba men ingen kan lyckas denna gång.. Vi är starkare tillsammans nu än vi någonsin vart..
Tack för att du finns hos mig oavsett vad som händer!

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0