121218

Så himla underbart mitt liv är..
Jag fick en underbar liten son på 3370g å 50cm lång..
Han är det vackraste jag vet, bara att få han på mitt bröst för första gången kändes som om jag skulle vara i en dröm, det kändes inte som det var sant.. Den dagen han kom till mig förändrades allt.. Jag blev en annan person, men allt blev till det bättre.. Är så skönt att varje morgon när man vaknar så vaknar man av ett leende från sin älskade son..  Han är nu 3½ månad och bara växer mer och mer..
Tack alla underbara vänner för alla fina kläder jag fick av er innan han kom..
Mycket växte han ju ur ganska fort, men som tur är så har ja en hel del kvar..
 
Blev inte så mkt mera att skriva just nu,
Ska gå och lägga mej och snosa lite med min älskade son..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0