Hemma!

Nu sitter man hemma, och det känns lite tomt..
Jorgi ligger här bredvid mig i sin fotölj och sneglar på mig..
Alltså jag förstår inte hur svårt det kan vara för han att bara knipa igen och inte morra på
allt som hörs.. Jag menar det hörs ju en del när man bor i lägenhet men tror inte han har fattat de än :)

Just nu sitter jag och kollar på Tv, finns inte direkt så mycket att kolla på..
Tycker nästan det verkar som att Tvn blir sämre och sämre med dagarna som går..

Om klockan ändå kunde bli lite mer så kan man gå och lägga sig,
känner mig ganska sliten i kroppen, men men kan allt vara vaken en stund till :)


Saknaden är stor,
Saknaden finns där,
Saknaden är tuff,
Men denna saknar gillar ja
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0