Du finns alltid kvar!

Har inte skrivit blogg på över ett år snart tror jag. Det är mycket som har hänt på ett år.

Jag hittade kärleken och han flyttade hem till mig så vi blev tillslut sambos :) En helt underbar person.
Vi hade pratat ett bra tag innan vi träffades och det sa bara klick när jag fick se han komma innanför dörren!
Jag visste inte vad jag skulle säga när jag fick se han, hans ögon ska vi ju inte prata om.
När jag kollade in i dom så smälte jag bara. En så vacker varelse som satt bredvid mig i min soffa.
Jag var helt pirrig i hela kroppen, visste inte riktigt vad jag skulle säga så det inte blev fel.

Men det blev något bra iaf, vi blev sambos och mådde jätte bra.. Vi båda fick oss ett jobb och allt kändes så himla perfekt, nästan som det var aldeles för bra för att vara sant!
Mina föräldrar bara avgudade honom, rättare sakt hela min familj tyckte om han!
Så hjälpsam, omtänksam, brydde sig verkligen när man mådde dåligt..

Vi fick hela 13 Månader tillsammans.. 13 underbara månader, sen brast det..
Det blev något struligt och allt ramlade ihop.. Vi är i dagens läge vänner iaf och jag hoppas det
kommer att bli så.
Jag älskar honom jätte mycket och det känns tomt att han är borta.
Men jag hoppas du kommer få det bra och gör det du känner för!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0